Hoe kan ik een product bestellen en wat is de verdere procedure?
Nadat U het gewenste product hebt uitgezocht, klikt U op de knop “betalen” onder aan de product informatie. Dit product wordt in uw “winkelwagen” geplaatst. Wanneer u de inhoud van uw winkelwagen bevestigd ontvangt u een bevestiging per e-mail toegezonden.
Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u binnen 48uur per e-mail een factuur. U dient voorafgaand aan de levering het totaalbedrag te voldoen. Indien u het product af komt halen dan heeft u ook de mogelijkheid om per PIN of contant te betalen.U hoeft bij ons doorgaans geen aanbetaling te doen, tenzij het zeer specifiek maatwerk betreft.

Bezorgen
Bezorgkosten zijn afhankelijk van de afleverlocatie en de omvang van de bestelling. Hierover wordt met u contact opgenomen, levering zal worden ingepland in overleg met u op een gewenst tijdstip.De levertijd kan rond de bouwvakantie en feestdagen iets langer zijn. Wij zullen u per email informeren, wanneer een levertijd langer zal zijn, dan de op de website vermelde levertijd. Producten welke wij op voorraad hebben worden binnen 5 werkdagen na betaling uitgeleverd.

Kan ik mijn product nog wijzigen na de bestelling?
Afhankelijk van het product en de levertijd zijn producten te wijzigen. U dient in geval van een wijziging z.s.m. contact op te nemen met onze verkoopafdeling via info@2Life-Art.nl, per telefoon onder nummer (0413) 47 81 75.

Heeft u klachten over ons of onze medewerkers?
Wij proberen uiteraard iedereen zo veel mogelijk van dienst te zijn. Bent u het niet eens met de gang van zaken en/of heeft u klachten over de levering, dan mag u uw klacht sturen naar info@2Life-Art.nl of per telefoon (0413) 47 81 75. Wij geven u doorgaans binnen 2 werkdagen een reactie per telefoon of per email.

Herroepingsrecht
U mag uw product retourneren binnen 5 dagen nadat u deze heeft ontvangen. Voorwaarde is wel, dat het product in onbeschadigde staat retour komt. Indien dit niet zo is, zullen deze kosten worden doorberekend. Eventuele transportkosten voor het retourneren komen voor rekening van de klant.
Maatwerk producten zijn uitgesloten van deze regeling.